GYIK

 

Szolgáltatásunkról

Ügyféltámogatás


Regisztráció

Előfizetés

A Profil testreszabása

Pénzügyek


Rendszerhasználat I.

Rendszerhasználat II.

Tippek az Ügyvédbróker használatához

 
 

SZOLGÁLTATÁSAINKRÓL

 

Mi az Ügyvédbróker?

Az Ügyvédbróker Magyarország első független és minden ügyvéd számára nyitott ügyvédi ajánlatközvetítő rendszere. Weboldalunkon az ügyvédet keresők díjmentesen és anonim módon küldik el saját jogi esetüket, melyet rendszerünk folyamatosan továbbít a regisztrált ügyvédek részére. Az ügyvédek egyszerűen áttekinthetik ezeket az eseteket, és eldöntik, hogy válaszolnak-e, vagyis adnak-e ajánlatot a jogi probléma megoldására. Az ajánlatadással az ügyvédek kifejezhetik érdeklődésüket az ügy ellátására vagy az ügyfél képviseletére vonatkozóan, melynek nyomán a rendszerünkben regisztrált ügyvédek folyamatosan új megbízásokhoz juthatnak és új ügyfelekkel kerülhetnek kapcsolatba.

Miért érdemes az Ügyvédbróker szolgáltatást igénybe venni?

Az ügyvédek szempontjából számos oka van annak, hogy miért érdemes a szolgáltatást igénybe venni, ezek közül a legfontosabbak:

  • Folyamatos esetáramlás: A folyamatosan érkező új esetek továbbításával biztosítjuk Önnek az állandó új megbízási lehetőségeket.
  • Előválogatott ügyfelek: Fejlett jogeset válogatási módszertanunk segítségével csak az Ön által kiválasztott szempontok szerint továbbítjuk az ajánlatkéréseket.
  • Időmegtakarítás: Nincsenek felesleges egyeztetések és kiszűrheti a nem potenciális ügyfeleket, hiszen az esetek életképességét Ön ítélheti meg személyesen.
  • Magasabb bevételek: Ha időt takarít meg, és produktívan dolgozik saját szakterületén, az jótékony hatással van jövedelmére. Kiiktathatja a drága és hatástalan ügyfélszerzési technikákat.
  • Megjelenés az ügyvédnévsorban: Az ügyvédnévsorban való megjelenéssel adatlapját elérhetővé tesszük az ügyvédet keresők részére. Az ügyvédnévsor egy ügyvédkereső alkalmazás, melynek segítségével a hazánkban praktizáló ügyvédek között végezhető egyszerű és összetett keresés.

Kik lehetnek tagügyvédek?

Az Ügyvédbróker független és nyitott rendszer, a regisztráció lehetősége minden Magyarországon praktizáló ügyvéd számára biztosított. A regisztráció az alábbi lépésekből áll: jelentkezés, email cím megerősítése, az érvényes ügyvédi igazolvány bemutatása az üzemeltető részére és a regisztrációs díj teljesítése.

Fontos továbbá, hogy az Ügyvédbróker üzemeltetője jogi szolgáltatást nem nyújt, az ajánlatkérésekre minden esetben a rendszerhez csatlakozott ügyvédek válaszolnak. Az Ügyvédbróker az egyéni ügyvédek és kisebb ügyvédi irodák ideális partnere.

Mit és hogyan közvetít az Ügyvédbróker?

Az Ügyvédbróker az ügyvédek által megfogalmazott ajánlatokat továbbítja a rendszerben ügyvédet keresők részére. Az ajánlat mellett az ügyvédet keresők részletesen tájékozódhatnak az ügyvédek adatlapjáról, ezáltal segítjük őket a helyes választás, döntés meghozatalában. Oldalunk elsősorban tehát az ügyvédet keresők kiszolgálására törekszik, melynek alapvető része, hogy a rendszerben regisztrált ügyvédek aktívan ajánlatokat küldjenek az érdeklődők részére.

Mennyibe kerül a szolgáltatás (érvényes: 2024. január 2-től)?

Az Ügyvédbróker rendszerében a regisztráció díjköteles. A regisztrációs díj 1 évre 40 000 Ft + ÁFA (bruttó 50 800 Ft). A regisztrációt követően testre szabhatja profilját és ez alapján folyamatosan értesítjük a beérkező ajánlatkérésekről. Érvényes regisztráció esetén bizonyos jogesetekre korlátozott módon díjmentesen adható ajánlat. Érvényes regisztráció esetén nyilvános adatlapja az Ügyvédnévsorban is megjelenik.

Az érvényes regisztrációval rendelkező ügyvédek előfizetési csomagokat vásárolhatnak, melyek az ajánlatadási elsőbbséget biztosítják. Az előfizetési csomagok az érvényességi időn belül a csomagban megadott számú ajánlat küldését teszik lehetővé a beérkező jogesetekre. A szolgáltatás feltételeiről az Általános Szerződési Feltételek, díjairól az Pénzügyek menüpont rendelkezik. Jelenleg az alábbi előfizetési csomagok rendelhetők meg:

  • 15 db ajánlat; 30.000 Ft+ÁFA, (bruttó 38 100 Ft) - 30 napig felhasználható (1 ajánlat ára: 2 000 Ft + ÁFA)
  • 30 db ajánlat; 50 000 Ft+ÁFA, (bruttó 63 500 Ft) - 30 napig felhasználható (1 ajánlat ára: 1 667 Ft + ÁFA)
  • 45 db ajánlat; 80 000 Ft+ÁFA, (bruttó 101 600 Ft) - 90 napig felhasználható (1 ajánlat ára: 1 778 Ft + ÁFA)
  • 90 db ajánlat; 132 000 Ft+ÁFA, (bruttó 167 640 Ft) - 90 napig felhasználható (1 ajánlat ára: 1 467 Ft + ÁFA)

Kik keresnek ügyvédet az Ügyvédbrókeren keresztül?

Az Ügyvédbrókeren keresztül eddig több mint 40 ezren kerestek ügyvédet az ország egész területéről magánszemélyek és cégek egyaránt. Havonta körülbelül 300 db ajánlatkérés érkezik rendszerünkbe, melyet azonnal továbbítunk a rendszerünkhöz csatlakozott ügyvédeknek.

Rendszeresen végzünk felmérést a szolgáltatásunkat igénybe vevő ügyvédet keresők között. A felmérések eredményeiből kiderült, hogy ügyvédet kereső ügyfeleink az esetek nagy részében rövid határidővel keresnek ügyvédet, ezért nekik kiemelten fontos szempont az, hogy minél gyorsabban kapjanak választ ajánlatkérésükre.

Vissza a lap tetejére


REGISZTRÁCIÓ

 

Mi a regisztráció?

Az Ügyvédbróker rendszeréhez Magyarországon praktizáló ügyvédek csatlakozhatnak. A Regisztráció az alábbi szolgáltatásokat nyújtja:

  • Fényképpel ellátott, részletes adatokat tartalmazó adatlap megjelenése az Ügyvédbróker Ügyvédnévsorában (https://ugyvedbroker.hu/ugyvednevsor): A fényképes adatlap a legfontosabb elérhetőségeket és szakmai adatokat tartalmazza, emellett megadhatók referenciák és bemutatkozás is írható. Az Ügyvédnévsorban az oldalra látogató ügyvédet keresők egyszerű vagy összetett kereséseket végezhetnek.
  • Az iroda címének térképes megjelenítése az Ügyvédnévsorban: Az Ügyvédnévsorban megjelenő adatlapon megadott cím adatok alapján az ügyvédi iroda pontos címe térképen is megjelenik, mely az ügyvédet keresők eligazodását segíti.
  • Ajánlatkérések folyamatos továbbítása: Az Ügyvédbróker a rendszerébe feladott jogeseteket, vagyis ajánlatkéréseket folyamatosan továbbítja az Ön által kiválasztott szempontok szerint.
  • Korlátozott ajánlatadási lehetőség: Bizonyos jogesetekre lehetőség van díjmentesen ajánlatot küldeni. A díjmentesen megválaszolható jogeseteket az Ügyvéd felhasználó felhasználói fiókjának nyitóoldalán (Virtuális íróasztal) elkülönítve tekintheti meg.

Mik a regisztráció előnyei?

A regisztrációnak számos előnye van, ezek közül a legfontosabbak:

  • Fényképes és a cím térképes megjelenítését biztosító adatlapon keresztüli megjelenés az Ügyvédnévsorban,
  • Az ajánlatkérések folyamatos továbbítása,
  • Korlátozott ajánlatadási lehetőség.

Mennyibe kerül a regisztráció?

Rendszerünkben 30.000 Ft+ÁFA (bruttó: 38100 Ft) ellenében kínáljuk az egy évre szóló regisztrációs csomagot.

A regisztrációs csomag megrendelését a regisztráció hitelesítését követően kezdeményezheti felhasználói fiókjában a Pénzügyek menüponton keresztül az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával. A díj teljesítése bankkártyás vagy átutalásos fizetés segítségével történhet.

Mi a regisztráció menete?

Az Ügyvédbróker nyitott rendszer, a regisztráció minden Magyarországon praktizáló ügyvéd számára biztosított. Az ügyvédek regisztrációja az alábbi lépésekből áll:

  • jelentkezés,
  • megerősítés,
  • hitelesítés,
  • aktiválás.

Az ügyvéd jelentkezik akkor, amikor a regisztrációs adatlapon megadja adatait és elérhetőségeit, kitölti a belépési adatokat és nyilatkozik az Ügyvédbróker Felhasználási Szabályzatának elfogadásáról. A jelentkezést követően üzemeltető automatikus email üzenetet küld az ügyvéd részére.

Az ügyvéd akkor erősíti meg regisztrációját, amikor az üzemeltető által küldött automatikus üzenetben elhelyezett hivatkozásra kattint.

Ezt követően az Ügyvédbróker üzemeltetője akkor hitelesíti az ügyvéd regisztrációját, amikor az ügyvéd által az üzemeltető részére elküldött ügyvédi igazolványának másolatát elfogadja. A hitelesítés tehát a regisztráció ellenőrzését jelenti az üzemeltető által. Ne feledje, amíg Ön nem küldi el ügyvédi igazolványának másolatát az Ügyvédbróker részére, regisztrációja nem hitelesített.

A regisztráció aktiválása a regisztrációs díj jóváírásának visszaigazolása, melyet üzemeltető végez. A regisztrációs csomag megrendelését ügyvéd kezdeményezi a felhasználói fiókban a Pénzügyek menüponton keresztül az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával. A díj teljesítése bankkártyás vagy átutalásos fizetés segítségével történhet.

Miért van szükség az ügyvédi igazolvány másolatának elküldésére?

Ügyvédi igazolványának másolatára kizárólag a visszaélések és jogtalan regisztrációk megelőzése érdekében van szükségünk. Amikor a jelentkező ügyvéd bemutatja érvényes ügyvédi igazolványának másolatát igazolja azt, hogy ügyvédi tevékenységet folytathat.

Milyen elérhetőségekre küldhetem el ügyvédi igazolványom másolatát?

Ügyvédi igazolványának másolatát email üzenetben küldheti el. Email: info@ugyvedbroker.hu

Hogyan rendelhetem meg a regisztrációs csomagot?

Amennyiben már hitelesített regisztrációval rendelkezik (vagyis ügyvédi igazolványát elküldte részünkre), a rendszer üzemeltetője elvégzi regisztrációja hitelesítését. A regisztráció hitelesítését követően a regisztráció során megadott belépési adatokkal Ön már hozzáfér felhasználói fiókjához. jelentkezzen be felhasználói fiókjába, ismerkedjen meg a rendszerrel. A regisztrációs csomag megrendelésére a Pénzügyek menüponton keresztül van lehetősége.

Meddig érvényes a regisztráció?

A regisztráció aktiválása a regisztrációs díj jóváírásának napján történik meg. A regisztráció 1 évre szól, pontos feltételeit a Pénzügyek menüpont tartalmazza. Bankkártyás fizetés esetén a regisztráció a sikeres pénzügyi teljesítést követően azonnal aktiválódik. Átutalásos teljesítés esetén a regisztráció aktiválását az Ügyvédbróker üzemeltetője végez el az utalt összeg az üzemeltető számláján történő jóváírásának napján. A regisztráció érvényességét veszti, ha lejár, vagy a felhasználói fiók törlésével.

Meghosszabbítható-e a regisztráció?

Igen, a regisztráció meghosszabbítását felhasználó kezdeményezheti felhasználói fiókjában a Pénzügyek menüpontban. Az új regisztráció a pénzügyi teljesítés jóváírása pillanatában aktiválódik (amennyiben ekkor érvényes regisztrációval rendelkezik, úgy az érvényes regisztráció lejártát követően azonnal válik aktívvá).

Vissza a lap tetejére


ELŐFIZETÉS

 

Mik azok az előfizetési csomagok?

Az előfizetői csomagok olyan egységek, amelyek érvényességi időn belül előre meghatározott számú Ajánlat elküldését korlátozásoktól mentesen teszik lehetővé. Az Előfizetési csomagok:

  • elnevezését (Csomag neve)
  • az adható ajánlatok számát,
  • nettó és bruttó árát,
  • érvényességét az Pénzügyek menüpont tartalmazza.

Az Ajánlat közvetítés szolgáltatást az Előfizetési csomagot megrendelő és a csomag díját előre fizető felhasználók vehetik igénybe.

Mik az előfizetési csomagok előnyei?

Az előfizetési csomagok vásárlásának számos előnye van, ezek közül a legfontosabbak:

  • Főoldali Ügyvédnévsorban való megjelenés: Az előfizető tagok kiemelt helyen, a főoldalon elhelyezett Ügyvédnévsorban is megjelennek..
  • Ajánlatadási elsőbbség: Az előfizetők az ajánlatkérésekre korlátozás nélkül adhatnak ajánlatot. Előfizetés nélkül az ajánlatadás csak korlátozottan lehetséges.
  • Megjegyzés és kiegészítés küldése az ajánlatkérő részére: Az előfizetők az ajánlat elküldését követően tetszőleges számú további megjegyzést és kiegészítést küldhetnek az ajánlatkérő részére. Lehetőségük van üzeneteket fogadni és a felületen keresztül kommunikálni.
  • Ajánlatok kiemelt elhelyezése: Az előfizetők ajánlatai az ajánlatok között az ajánlatkérő felületén kiemelt helyen jelennek meg.

Milyen előfizetési csomagok közül választhatok?

A szolgáltatás feltételeiről az Általános Szerződési Feltételek, díjairól az Pénzügyek menüpont rendelkezik. Jelenleg az alábbi előfizetési csomagok rendelhetők meg 2024.01.02-től:

  • 15 db ajánlat; 30.000 Ft+ÁFA, (bruttó 38 100 Ft) - 30 napig felhasználható (1 ajánlat ára: 2 000 Ft + ÁFA)
  • 30 db ajánlat; 50 000 Ft+ÁFA, (bruttó 63 500 Ft) - 30 napig felhasználható (1 ajánlat ára: 1 667 Ft + ÁFA)
  • 45 db ajánlat; 80 000 Ft+ÁFA, (bruttó 101 600 Ft) - 90 napig felhasználható (1 ajánlat ára: 1 778 Ft + ÁFA)
  • 90 db ajánlat; 132 000 Ft+ÁFA, (bruttó 167 640 Ft) - 90 napig felhasználható (1 ajánlat ára: 1 467 Ft + ÁFA)

 Hogyan tölthetem fel az egyenlegemet?

Egyenlegét felhasználói fiókjában a Pénzügyek menüpontban töltheti fel. Válassza ki és rendelje meg az Önnek megfelelő előfizetési csomagot. A sikeres pénzügyi teljesítést követően aktiváljuk megrendelt előfizetési csomagját.

Meddig érvényes az előfizetési csomag?

Az előfizetési csomag aktiválása az előfizetési csomag díjának jóváírása napján történik meg. Az előfizetési csomagok olyan egységek, amelyek érvényességi időn belül előre meghatározott számú ajánlat elküldését teszik lehetővé. Az előfizetési csomagok részleteit, pontos feltételeit a Pénzügyek menüpont tartalmazza. Bankkártyás fizetés esetén a csomag a sikeres pénzügyi teljesítést követően azonnal aktiválódik. Átutalásos teljesítés esetén a csomag aktiválását az Ügyvédbróker üzemeltetője végez el az utalt összeg az üzemeltető számláján történő jóváírásának napján. Az Előfizetési csomag addig érvényes, amíg lehetőséget biztosít ajánlat adására, de legfeljebb az előfizetési csomaghoz rendelt érvényességi ideig. Amennyiben a regisztrációs csomag érvényességi ideje hamarabb lejár, mint az előfizetési csomag, a regisztrációs csomag érvényességének lejártával az előfizetési csomag érvényessége is lejár.

Vásárolhatok-e előfizetési csomagot, ha nem rendelkezem érvényes regisztrációval?

Nem, előfizetési csomagot kizárólag akkor vásárolhat, amennyiben érvényes regisztrációval rendelkezik.

Vásárolhatok-e előfizetési csomagot, ha rendelkezem érvényes előfizetési csomaggal?

Igen. Ilyen esetben az újonan vásárolt előfizetési csomag a pénzügyi teljesítés jóváírása pillanatában aktiválódik és az érvényes előfizetési csomag lejártát követően azonnal válik aktívvá.

Vissza a lap tetejére


A PROFIL TESTRE SZABÁSA

 

Mit jelent a profil testre szabása?

A hitelesített ügyvédi regisztrációt követően Ön egyszerűen bejelentkezhet saját felhasználói fiókjába. Profilját felhasználói fiókjában a Profil menüpontban szabhatja testre.

A profil testre szabása során Ön kitöltheti az alapadatokat: itt megadhatja személyes adatait és elérhetőségeit. Megadhatja a számlázási adatokat is. Kitöltheti továbbá szakmai adatait is (jogterületek, szakképesítés, beszélt nyelvek, referenciák, bemutatkozás). Emellett a jogeset szűrő beállításai között megadhatja, hogy milyen céllal feladott, mely földrajzi területről és mely jogterületről kíván jogeseteket fogadni.

Miért van szükség a profil testre szabására?

A profil testre szabása két okból fontos. Egyik oldalról Önnek fontos, hogy kihasználja fejlett jogeset válogatási módszertanunk segítségével az Ügyvédbróker előnyeit. Szabja személyre a szűrési beállítások segítségével a fogadni kívánt jogesetek körét, hogy kihasználja az Ügyvédbróker által nyújtott előnyöket és valóban olyan jogesetekkel találkozzon, amelyek megoldását vállalni tudja. Másik oldalról azért fontos a profil testre szabása, mert ajánlatküldés esetén az Ön adatlapján keresztül tájékozódnak az ügyvédet keresők az ajánlatot adó ügyvédről. Ha adatlapja hiányosan van kitöltve az is előfordulhat, hogy az ügyvédet keresők nem tudják felvenni Önnel a kapcsolatot. Az ügyvédnévsorban való megjelenéssel adatlapját elérhetővé tesszük az ügyvédet keresők részére, aminek segítségével Önnek lehetősége van kedvező benyomást tenni az érdeklődőkre.

Kérhetem, hogy csak az általam kiválasztott jogterületről kapjak jogesetet?

Az Ügyvédbróker rendszerében jogterületek szerinti felosztás alapján szűrheti az Önhöz beérkező jogeseteket. Ön tehát tetszőlegesen meghatározhatja a fogadni kívánt jogesetek körét. Jelenleg rendszerünkben 49 jogterület kategóriát különböztetünk meg egymástól. A regisztráció elvégzését követően az összes jogterület kategória aktív, tehát az összes jogterület kategóriában feladott jogesetet továbbítjuk Önnek.

A jogesetek szűrési beállításai között a Jogterület szűrő alcím alatti felsorolásban láthatja, hogy milyen típusú jogterületek vannak kiválasztva. A Jogterületek módosítása ablakban láthatja, hogy hány jogterület van kiválasztva. Az ablakba való kattintást követően akár egyesével kijelölheti, vagy megszüntetheti a kijelölést a jogterületre vonatkozóan. Lehetősége van a jogterület főkategóriákra való kattintással egyszerre több jogterület kijelölésére, vagy a kijelölés megszüntetésére is. Felhívjuk figyelmét, hogy minden jogeset főkategóriában található egy Egyéb… jogterület kategória. Ha például Ön az ingatlanjoggal kapcsolatos eseteket kívánja fogadni, javasoljuk, hogy az Egyéb ingatlan jogterületet is válassza ki.

Amennyiben kevés jogesetet kap, javasoljuk, hogy vizsgálja felül a jogesetek szűrési beállításai között a jogterület szűrő beállításait. Ha csak 1-2 jogterület van kiválasztva, előfordulhat, hogy kevés jogesetet kap, ebben az esetben bővítse a fogadni kívánt jogterületek körét.

Kérhetem, hogy csak az általam megadott megyékből kapjak jogesetet?

Az Ügyvédbróker rendszerében földrajzi területi felosztás szerint is szűrheti az Önhöz beérkező jogeseteket. A területi szűrést nevezzük régió szűrőnek. Ezalatt azt értjük, hogy Ön tetszőleges számban kiválaszthatja azokat a földrajzi régiókat (megyéket és a fővárost), ahonnét a feladott jogeseteket fogadni kívánja. Jelenleg 19 megyét és a fővárost választhatja ki. A regisztráció elvégzését követően az összes régió kategória aktív, tehát az összes régióban feladott jogesetet továbbítjuk Önnek.

A jogesetek szűrési beállításai között a Régió szűrő alcím alatti felsorolásban láthatja, hogy mely régiók vannak kiválasztva. A Régiók módosítása ablakban láthatja, hogy hány jogterület van kiválasztva. Az ablakba való kattintást követően akár egyesével kijelölheti, vagy megszüntetheti a kijelölést a régióra vonatkozóan. Dönthet úgy, hogy az összes régióból fogad jogesetet, de dönthet úgy is, hogy szűkíti a fogadni kívánt jogeseteket és pl.: csak Csongrád, Békés és Bács-Kiskun megyéből kíván eseteket fogadni.

Amennyiben kevés jogesetet kap, javasoljuk, hogy vizsgálja felül a jogesetek szűrési beállításai között a régió szűrő beállításait. Ha csak 1-2 régió van kiválasztva, előfordulhat, hogy kevés jogesetet kap, ebben az esetben bővítse a régiók körét.

A különböző keresési céllal feladott jogesetek alapján is tudok szűrni?

Igen, rendszerünkben erre is van lehetősége. A jogesetek szűrési beállításai között megadhatja, hogy az ügyvédet keresők által milyen célból feladott jogeseteket kíván fogadni. A regisztráció elvégzését követően az összes cél szerinti szűrő kategória aktív, tehát az összes jogesetet továbbítjuk Önnek.

A cél szerinti szűrő segítségével megkülönböztetjük az alábbi típusú eseteket:

  • ajánlatkérés, megbízási szándékkal
  • tájékozódási jellegű ajánlatkérés
  • jogi témájú kérdés

A jogeset feladója az eset feladása során meghatározza az ügyvédkeresés célját úgy, hogy választ egyet a fenti kategóriák közül. Egy jogesethez csak egy cél rendelhető. Az Ügyvédbróker rendszerében a legtöbb jogesetet megbízási szándékkal adják fel az ügyvédet keresők. Azonban jelentős számban érkezik tájékozódási jellegű ajánlatkérés és jogi témájú kérdés is rendszerünkbe. Tagügyvédeink tapasztalatai szerint az utóbbiakból is sok sikeres megbízás születik. Sok esetben ugyanis a jogi témájú kérdésként feladott jogeset mögött olyan jogi probléma húzódik meg, melynek megoldásában szakember segítsége szükséges. Az ilyen jellegű kérdések megválaszolása is eredményezhet tehát sikeres megbízást, akár úgy is, hogy a későbbiekben az ügyvédet kereső közvetlenül a korábbi kérdésére válaszoló ügyvéddel veszi fel a kapcsolatot.

A jogesetek szűrési beállításai között a Cél szerinti szűrő alcím alatti felsorolásban láthatja, hogy mely célok vannak kiválasztva. A kiválasztott célokat a cél elnevezése előtti zöld pipa jelöli. A cél elnevezésére kattintva kijelölheti, vagy megszüntetheti a kijelölést. Egyszerre több célt is kiválaszthat.

Amennyiben kevés jogesetet kap, javasoljuk, hogy vizsgálja felül a jogesetek szűrési beállításai között a cél szerinti szűrő beállításait.

A tapasztalatra vonatkozó elvárások alapján is tudok szűrni?

Igen, az ügyvédet keresők által az elvárt ügyvédi tapasztalatra vonatkozóan is szűrheti a fogadni kívánt jogesetek körét. A regisztráció elvégzését követően az összes elvárás szerinti szűrő kategória aktív, tehát az összes jogesetet továbbítjuk Önnek.

A tapasztalatra vonatkozó szűrő segítségével megkülönböztetjük az alábbi típusú ügyvédkereséseket:

  • egyéni ügyvéd, 5 év tapasztalattal
  • egyéni ügyvéd, 5 évnél több tapasztalattal
  • ügyvédi iroda

A jogeset feladója az eset feladása során meghatározza a tapasztalatra vonatkozó elvárásait úgy, hogy egy vagy több tapasztalatra vonatkozó elvárás kategóriát kiválaszt a fenti kategóriák közül. Egy jogesethez több tapasztalat is rendelhető.

A jogesetek szűrési beállításai között az Elvárás szűrő alcím alatti felsorolásban láthatja, hogy mely tapasztalatra vonatkozó kategóriák vannak kiválasztva. A kiválasztott tapasztalatokat az elnevezés előtti zöld pipa jelöli. Az elnevezésére kattintva kijelölheti, vagy megszüntetheti a kijelölést. Egyszerre több tapasztalatra vonatkozó kategóriát is kijelölhet. Ha az ügyvédet kereső az eset feladása során az Ön által beállított elvárás kategóriát (is) megjelölte, akkor a jogesetet továbbítjuk Önnek.

Amennyiben kevés jogesetet kap, javasoljuk, hogy vizsgálja felül a jogesetek szűrési beállításai között az elvárás szerinti szűrő beállításait.

Milyen adatok kerülnek fel nyilvános adatlapomra?

Az Ön adatlapjára kizárólag olyan adatok kerülnek fel, melyet Ön megadott. Saját nyilvános adatlapján (profilján) az alapadatok és a szakmai adatok megadása mellett fénykép feltöltésére is van lehetősége. Az alapadatok között megadott cím adatok alapján adatlapján az Ön címe térképen is megjelenik. Nyilvános adatlapját Ön is megtekintheti a Profil menüpontban, az Adatlapom megtekintése ügyfélként gombra való kattintást követően. Nyilvános adatlapja az ügyvédnévsorban keresők részére is elérhető. A számlázási adatai nem kerülnek nyilvános adatlapjára.

Miért különösen fontos a nyilvános adatlap teljes körű kitöltése?

Az adatlap kitöltése több okból is ajánlott. Az ajánlatokat fogadó ügyvédet keresők elsősorban az ügyvédek adatlapján szereplő információkból tájékozódnak az ügyvédről. Az online ügyvédkeresés során a megbízó-megbízott közötti bizalom kialakításának fontos szempontja, hogy az ügyvédek adatlapja minél több információt közöljön az ügyvédet kereső részére. Fontos szempont például, ha az Ön adatlapján az ügyvédet kereső megtekintheti az Önről készült fényképét. Az adatlap tehát nemcsak arra szolgál, hogy az Ön elérhetőségeit tartalmazza és a kapcsolatfelvételre vonatkozó adatokról tájékoztassa az ügyvédet keresőt. Az adatlap az online bemutatkozás eszköze. Írjon magáról bemutatkozást, töltse ki az ügyfélfogadásra vonatkozó információkat és adja meg referenciáit is, ezáltal növelje a bizalmat az ügyvédet kereső ügyfélben a sikeres megbízás érdekében. Ne felejtse, nyilvános adatlapja az ügyvédnévsorban is megjelenik, vagyis adatlapja segítségével nem csak az ajánlatkérőknek, hanem az oldalra látogatóknak is bemutatkozhat.

Miért van szükség a számlázási adatok megadására?

A számlázási adatok megadására azért van szükség, mert a regisztrációs díjról valamint a megrendelt előfizetési csomagokról, vagyis az Ügyvédbróker rendszer használatáról számlát állítunk ki regisztrált tagjaink részére. A számlázási adatok a számlára kerülő vevő adatait jelentik.

Vissza a lap tetejére


RENDSZERHASZNÁLAT I-II.

 

Mit jelent a virtuális íróasztal, mi az a jogeset és mit jelent az ajánlat?

Virtuális íróasztala az Ön felhasználói fiókjának kezdő oldala. Itt a legfontosabb aktuális rendszerhasználattal kapcsolatos információkat tekintheti meg.

A jogeset az ügyvédet kereső által a rendszerbe beküldött jogi probléma. Ezeket a jogeseteket rendszerünk továbbítja az Ügyvédbrókerben regisztrált ügyvédek részére.

Az ajánlat a jogesetekre történő válaszolás, reagálás. 3 féle válaszolásra van lehetősége: az ügyet vállalom, a személyes konzultáció szükséges és a kérdésekre választ kérek típusú ajánlatokat adhat.

Virtuális íróasztal - Kezdőlap

A bejelentkezést követően a kezdőlapra, más néven virtuális íróasztalára irányítjuk. Virtuális íróasztalát a bejelentkezést követően a Kezdő oldalra vagy az Ügyvédbróker logóra való kattintással bármikor megtekintheti. Virtuális íróasztalát 7 fő részre bontottuk:

  • Saját adatlap
  • Rendszerhasználati statisztikák
  • Aktív jogesetek
  • Ajánlatok
  • Visszajelzések
  • Pénzügyi státusz
  • Segítség

Saját adatlapján a névre kattintva megtekintheti nyilvános adatlapját, más néven ügyvéd profilját. A jobb felső sarokban elhelyezett villámok az Ön rendszerhasználati aktivitását mutatják. Három sárga villám jelzi a magas aktivitást, kettő a közepes, egy az alacsony aktivitást. Ha van profilképe feltöltve, akkor a képre kattintva tud új képet feltölteni.  Az adatlap szerkesztés gombra kattintva profilja és rendszerbeállításai jelennek meg. Ha még nem töltött fel profilképet, akkor a képre, vagy a Kép feltöltés gombra kattintva ezt egyszerűen megteheti.

A Rendszerhasználati statisztikák között az Adatlap statisztikáról és az Aktivitás statisztikáról tájékozódhat:
Az adatlap statisztika között azt látja, hogy az Ön adatlapját az elmúlt 30 napban hány alkalommal tekintették meg, valamint azt is, hogy a többi ügyvéd adatlapját hány alkalommal tekintették meg az ajánlatkérők. Tájékoztatjuk arról is, hogy adatlapját regisztrációja óta összesen hány alkalommal tekintették meg az ajánlatkérők.
Az aktivitás statisztika között láthatja az Ön által adott és a többi ügyvéd által adott ajánlatok számának átlagát az elmúlt 30 napra vonatkozóan. Emellett az Ön által adott összes ajánlat számát is megtekintheti valamint ezek közül azoknak a számát is, amit az ajánlatkérést feladók pozitívan értékeltek.

Az Aktív jogesetek között azokat a legfrissebb ajánlatkéréseket tekintheti meg, amiket az ügyvédet keresők feladtak. Kattintson a jogesetre a részletek megtekintéséhez. Ha Ön egy esetre már adott ajánlatot, akkor ezt egy zöld pipa jelzi. Ide csak az aktív jogesetek kerülnek, az ajánlatkérő által lezárt esetek nem. A Jogeset szűrő beállítások gomb segítségével a szűrőbeállításokat érheti el, a Teljes lista gomb a Jogesetek menüpontot nyitja meg.

Az Ajánlatok között a legutóbb kiküldött és szerkesztés alatt álló ajánlatait láthatja. Ha az azonosító szám mellett egy dátumot lát, akkor az ajánlatot már kiküldte, ha az ajánlat még nincs kiküldve, akkor erre utaló feliratot. Kattintson a jogesetre a jogeset és az ajánlat részleteinek megtekintéséhez.

A Visszajelzések között a legutóbb Önnek küldött üzeneteket olvashatja. Visszajelzést azoktól az ügyvédet kereső ügyfelektől kaphat, akiknek Ön korábban ajánlatot adott. Kattintson a jogesetre a jogeset, az ajánlat és a visszajelzés részleteinek megtekintéséhez.

A Pénzügyi státusz regisztrációjának és előfizetési csomagjának legfontosabb paramétereit foglalja össze. Megtekintheti, meddig érvényes regisztrációja, és azt, hogy előfizetése érvényességéig hány ajánlatot adhat. Itt letöltheti a legutóbbi számláját is. A Megrendelések gombra kattintást követően megtekintheti korábbi megrendeléseit, a számlák gomb megnyomását követően pedig elérheti számláit. Az új rendelés gomb megnyomásával új csomag vásárlására van lehetőség.

A Segítség ablakban az Ügyvédbróker használatához kapcsolódó legfontosabb információkat gyűjtöttük össze.

Jogeseteim menüpont

A jogeseteim menüpontban az összes aktív jogesetet elérheti, melyekre ajánlatot adhat. Ha Ön egy jogesetre még nem adott ajánlatot, akkor ezt az Ajánlatot adok gombra való kattintást követően egyszerűen megteheti. Ha már elmentette, de még nem küldte ki ajánlatát, akkor az Ajánlat szerkesztése gombra való kattintást követően küldheti el ajánlatát. Ha ajánlatát már elküldte a jogesetre, akkor azt az ajánlat kiküldésének időpontjával együtt feltüntetjük. A jogeset részleteit a jogeset kategória nevére való kattintást követően tudja megtekinteni. Lehetősége van a jogesetek közötti keresésre a szűkítés ablakban megadott feltételek alapján.

Ajánlataim menüpont

Az ajánlataim menüpontban az elküldött és a szerkesztés alatt álló ajánlatait és az azokhoz tartozó jogeseteket tekintheti meg. Az ajánlatra kattintva közvetlenül az ajánlat részletei, a jogesetre kattintva a jogeset részletei jelennek meg. A Jogeset mellett láthatja, hogy a jogeset aktív státuszban van-e. Lezárt jogesetnek azt nevezzük, ha az ügyvédet kereső lezárta az ajánlatkérést. Lejárt jogesetnek azt nevezzük, amennyiben a feladó nem zárta le az ajánlatkérést, de a jogesetet több mint 15 napja adta fel. Aktívnak azt a jogesetet nevezzük, amire lehetősége van ajánlatot adni. Ajánlata mellett az ajánlat státuszáról is tájékozódhat. Szerkesztés alatt azok az ajánlatok vannak, amit még nem küldött ki, de korábban már elmentett. Kiküldött státuszú ajánlat az, amit Ön kiküldött a jogesetet feladó részére. Elfogadott státuszú ajánlat pedig az, amit a jogesetet feladó lezárt és az eset lezárásakor megjelölte azt, hogy az Ön ajánlatát fogadta el. Lehetősége van az ajánlatok közötti keresésre a szűkítés ablakban megadott feltételek alapján.

Sablonok menüpont

A sablonok menüpontban lehetősége van olyan sablon ajánlatok rögzítésére, melyet gyakran használ. Az elmentett sablonokat később tetszőlegesen módosíthatja vagy akár törölheti is. A sablonokat az ajánlatadás közben a sablonok gombra való kattintással tudja kiválasztani és beolvasni.

Kapok-e értesítést a beérkező jogesetekről?

Természetesen. Nemcsak email üzenetben értesítjük, hanem felhasználói fiókjában is rendszeresen nyomon követheti az eseteket. Az email üzenetben elhelyezett hivatkozás segítségével ráadásul a bejelentkezést követően közvetlenül a jogeset részleteihez irányítjuk.

Hogyan tekinthetem meg a beérkező jogeseteket?

A beérkező jogeseteket több féle módon is megtekintheti. A jogeset érkezését jelző email üzenetből közvetlenül is eljuthat a jogeset részleteihez. Felhasználói fiókjában a Jogesetek menüpontban láthatja azokat az eseteket, melyeket rendszerünk továbbított Önnek.

Hogyan adhatok ajánlatot a jogesetekre?

Az Ügyvédbrókerben kétféle módon adható ajánlat.

Elsőbbségi ajánlatadás: Az érvényes előfizetési csomaggal rendelkező ügyvédek elsőbbségi ajánlatot adhatnak a hozzájuk beérkező jogesetekre, közvetlenül annak továbbítását követően.

Késleltetett ajánlatadás: Az érvényes regisztrációval rendelkező ügyvédek  díjmentesen adhatnak ajánlatot a hozzájuk beérkező jogesetekre, abban az esetben ha az ajánlatkérésre 240 órán belül érkezett megfelelő számú ajánlat..

Virtuális íróasztalán naprakész információhoz juthat regisztrációja és előfizetése állapotáról.

Ajánlatadáshoz az ajánlatot adok gomb megnyomását követően eljut az ajánlatadás felületére, ahol kiválaszthatja az ajánlat típusát, tetszőlegesen megadhatja ajánlata szövegét, sőt ajánlatához akár tetszőleges kiterjesztésű fájlt is csatolhat. Az előnézet/mentés gomb megnyomását követően elmentjük ajánlatát. Ekkor megtekintheti kiküldendő ajánlatát, és ha úgy gondolja, az Ajánlat szerkesztése gombra kattintva még módosíthat ajánlatán a kiküldés előtt. Ajánlatát az Ajánlat elküldése gombra kattintva küldheti el.

A hozzám beérkező jogesetekre meddig válaszolhatok?

Az Ön részére továbbított jogesetekre a jogeset feladásától számított 15 napig válaszolhat az Ügyvédbróker rendszeren keresztül. Előfordulhat azonban, hogy a jogeset feladója ennél rövidebb időn belül lezárja jogesetét, mert megfelelő ajánlatot kapott. Ezekre a lezárt jogesetekre természetesen már nem adhat ajánlatot.

Kapok-e értesítést, ha elküldtem az ajánlatomat?

Igen. Nemcsak email üzenetben küldünk visszaigazolást, hanem az Ügyvédbróker felületén keresztül is. Az elküldött ajánlatokat felhasználói fiókjában az Ajánlatok menüpontban tekintheti meg.

Hogyan tekinthetem meg a már elküldött ajánlatomat?

Jelentkezzen be felhasználói fiókjába, és válassza az Ajánlataim menüpontot. Itt nyomon követheti az ajánlatok státuszát. Ajánlata mellett az ajánlat státuszáról is tájékozódhat. Szerkesztés alatt azok az ajánlatok vannak, amit még nem küldött ki, de korábban már elmentett. Kiküldött státuszú ajánlat az, amit Ön kiküldött a jogesetet feladó részére. Elfogadott státuszú ajánlat pedig az, amit a jogesetet feladó lezárt és az eset lezárásakor megjelölte azt, hogy az Ön ajánlatát fogadta el. Lehetősége van az ajánlatok közötti keresésre a szűkítés ablakban megadott feltételek alapján.

Nyomon követhetem-e azt, hogy a feladó elolvasta-e az ajánlatomat?

Igen. Az ajánlat megtekintéséről rendszerünk a felületen keresztül visszajelzést ad Önnek. Kiküldött ajánlatai vagy olvasottak, vagy olvasatlanok lehetnek. Ez arra utal, hogy a jogesetet feladó elolvasta-e az Ön ajánlatát vagy sem.

Kapok-e visszajelzést az ajánlatom minőségére vonatkozóan az ügyfelektől?

Igen. Az ügyfelek miután elolvasták az ajánlatot és tartalmasnak jelölhetik. A jelölés módja, hogy zöld csillaggal látják el az ajánlatot. A minősítésről természetesen Önt is tájékoztatjuk. Tekintse meg az Ajánlatok menüpontban kiküldött ajánlatait és vizsgálja meg, hogy milyen arányban lát zöld csillagot ajánlatai mellett. Virtuális íróasztalán az Aktivitás statisztika ablakban az összes pozitívan értékelt ajánlatának számát is megtekintheti.

Hány ajánlatot adhatok egy jogesetre?

Az Ügyvédbrókeren keresztül egy jogesetre egy ügyvéd egyetlen ajánlatot küldhet. Az ajánlat elküldését követően azonban az ügyvédek további üzeneteket küldhetnek a jogeset feladója részére. Így lehetőség van a jogeset részleteinek pontosítására, vagy a kapcsolatfelvétel módjának egyeztetésére is.

Küldhetek-e megjegyzést az ajánlatom elküldését követően a jogesetet feladónak?

Amennyiben Ön késleltetett ajánlatot adott, úgy további megjegyzés küldésére nincsen lehetősége.

Amennyiben előfizetőként küldött ajánlatot, a jogeset törléséig korlátlan számú üzenetet küldhet a jogesetet feladó részére. Pontosíthatja a jogeset részleteit, kérdéseket tehet fel az üggyel kapcsolatban, és a jogeset feladója által Önnek küldött üzenetekre is válaszolhat. Lehetősége van a kapcsolatfelvétel módjának egyeztetésére és megbeszélésére is.

Rögzíthetek-e sablonokat az ajánlatadáshoz?

Igen. Jelentkezzen be felhasználói fiókjába, és válassza a Sablonok menüpontot. A sablonok menüpontban lehetősége van olyan sablon ajánlatok rögzítésére, melyet gyakran használ. Az elmentett sablonokat később tetszőlegesen módosíthatja vagy akár törölheti is. A sablonokat az ajánlatadás közben a sablonok gombra való kattintással tudja kiválasztani és beolvasni.

Nem tudok ajánlatot adni, mi a teendő?

Amennyiben nem tud ajánlatot adni, ellenőrizze, hogy rendelkezik-e érvényes regisztrációval. Ha nem rendelkezik érvényes regisztrációval, kérjük gondoskodjon a regisztrációs csomag megrendeléséről. Ekkor korlátozottan lehetősége lesz ajánlatot adni. Amennyiben rendelkezik érvényes regisztrációval és szeretne korlátozásoktól mentesen ajánlatot adni, a Pénzügyek menüpontban válasszon az előfizetési csomagok közül és rendelje meg az Önnek megfelelőt. Megrendelése rögzítése és a sikeres pénzügyi teljesítést követően előfizetési csomagját aktiváljuk.

Ha rendelkezik érvényes előfizetési csomaggal, és mégsem tud ajánlatot adni, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Felhasználóneve segítségével azonosítjuk Önt és segítséget nyújtunk a probléma elhárításában.

Vissza a lap tetejére


PÉNZÜGYEK

 

Hogyan kezdeményezhetek megrendelést?

Az előfizetői csomagok olyan egységek, amelyek érvényességi időn belül előre meghatározott számú Ajánlat elküldését korlátozásoktól mentesen teszik lehetővé. Az Előfizetési csomagok:

  • elnevezését (Csomag neve)
  • az adható ajánlatok számát,
  • nettó és bruttó árát,
  • érvényességét az Pénzügyek menüpont tartalmazza.

Az Ajánlat közvetítés szolgáltatást az Előfizetési csomagot megrendelő és a csomag díját előre fizető felhasználók vehetik igénybe.

Milyen módon végezhetem el a pénzügyi teljesítést?

Kétféle fizetési mód közül választhat: átutalással és bankkártyája segítségével is teljesítheti megrendelése ellenértékét (a regisztrációs és az előfizetési csomagok esetében egyaránt). A bankkártyás fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően közvetlenül aktiváljuk megrendelését, átutalás esetén a társaságunk folyószámláján történő jóváírás napján. Átutalásos fizetési mód választása esetén a közlemény rovatban tüntesse fel felhasználói azonosítóját. Átutalásos teljesítés esetén, kérjük vegye figyelembe, hogy a pénzintézetek közötti elszámolás miatt nem minden esetben egyezik meg az átutalás indításának és az átutalt összeg jóváírásának napja. Átutalás helyett választhatja a banki pénztári befizetést is. Számlaszámunk: Ügyvédbróker Kft. 10701094-66831338-51100005.

Mik a bankkártyás fizetés feltételei?

A bankkártyával történő fizetés az Ügyvédbróker oldalon
Bankkártyás fizetési szolgáltató: CIB Bank Zrt.
Az Ügyvédbróker a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. Az Ügyvédbróker a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról az Ügyvédbróker nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően az Ügyvédbróker oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. Az Ügyvédbróker előfizetési csomag ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.

Mire figyeljen a vásárláskor?

  • Olvassa el az Ügyvédbróker Általános Szerződési Feltételeit, a Felhasználási Feltételeket és a Pénzügyek menüpontban elérhető aktuális díjszabást!
  • Tanulmányozza át az Ügyvédbróker Adatvédelmi Szabályzatát, hiszen ezzel garantáljuk az Ön adatainak biztonságát!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról
Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. A CIB Bank rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Elfogadott kártyák

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

Fizetés lépései

  1. Ön az Ügyvédbróker oldalán választja ki a megrendelni kívánt csomagot, melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni és a bankkártyás fizetési módot.
  2. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
  3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót.
  4. A fizetést követően Ön visszatér az Ügyvédbróker oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.
Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról az Ügyvédbróker oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

További kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről

KÁRTYAELFOGADÁS

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?
A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?
Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?
Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?
Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

FIZETÉS FOLYAMATA

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?
A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?
Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?
A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?
Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba

  • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  • A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
  • A kártyahasználat tiltott.
  • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
  • A kártya lejárt.

 

Számla jellegű hiba

  • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
  • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba

  • A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
  • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba

  • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
  • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?
A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

BIZTONSÁG

Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna?
Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?
Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?
A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?
A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a Mastercard SecureCode?
A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?
MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

Nyomon követhetem korábbi megrendeléseimet is?

A Pénzügyek menüpontban nyomon követheti korábbi megrendeléseit is. A Korábbi megrendelések ablakban a címre vagy a További megrendelések gombra kattintva megjelennek az Ügyvédbróker rendszerében megrendelései. A megjelenő táblázatban láthatja korábbi előfizetési vagy regisztrációs csomagja megrendelésének időpontját, a csomag nevét, a fizetés módját, a csomag jóváírásának dátumát, valamint a megrendelés állapotát. A megrendelés állapota a következő lehet:

  • Aktív: az aktuálisan érvényes csomag
  • Felhasználható: pénzügyileg rendezett, a jelenleg aktív csomagot követően érvényes csomagok
  • Teljesítésre vár: megrendelt, de pénzügyileg nem rendezett csomagok
  • Lejárt: korábbi aktív csomagok
  • Sikertelen: megrendelt csomagok, sikertelen pénzügyi teljesítéssel

Mikor és milyen módon kapok számlát a vásárlásról?

Társaságunk a sikeres pénzügyi teljesítést követően elektronikus számlát állít ki az előfizetési vagy regisztrációs csomagot megrendelő ügyfelei részére a pénzügyi teljesítést követő 15 napon belül. Az elektronikus számla kiállításáról társaságunk email üzenetben is küld értesítést, az üzenetben megjelölve az elektronikus számla elérésének helyét. Ezen kívül felhasználói fiókjában a pénzügyek menüpontból is (Korábbi számlák) letöltheti elektronikus számláit. Amennyiben szüksége van korábbi elektronikus számláira, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

Hogyan tölthetem le az elektronikus számlákat?

Az elektronikus számlák letöltése nagyon egyszerű. Felhasználói fiókjában a Pénzügyek menüpontban a Korábbi számlák ablakban a címre vagy a További számlák gombra kattintva megjelennek elektronikus számlái. A számla száma melletti dátum jelöli a számla feltöltésének időpontját. Az időpontra kattintva megnyithatja vagy lementheti számláját.

Hiteles-e a részemre kiállított elektronikus számla?

Az általunk kiállított elektronikus számla mindenben megfelel a Számviteli törvény előírásainak, ezáltal az APEH által is elfogadott hiteles számlának minősülnek.
A 2000. évi C. törvény a számvitelről 167. § (5) meghatározza, hogy számviteli bizonylatként alkalmazható az elektronikus aláírásról szóló törvény szerinti legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással és időbélyegzővel ellátott elektronikus dokumentum. A 2007. évi CXXVII. törvény az általános forgalmi adóról (ÁFA tv.) 174. § (1) a megjelenési formával kapcsolatban rögzíti, hogy számla papíron vagy elektronikus úton egyaránt kibocsátható. Továbbá a 175. § (2) szerint az elektronikus úton kibocsátott számlát legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással és minősített szolgáltató által kibocsátott időbélyegzővel kell ellátni.

Az Ügyvédbróker Kft. által a DigitDoc Kft. közreműködésével kiállított elektronikus számlák fokozott biztonságú elektronikus aláírással vannak ellátva és időbélyegzővel van időpecsételve. Az ellenőrzés módjáról a DigitDoc weboldalán tájékozódhat.
A 46/2007. (XII. 29.) PM rendelet az elektronikus számlával kapcsolatos egyes rendelkezésekről rögzíti, hogy elektronikus úton kibocsátott és/vagy ilyen alapon rendelkezésre álló számla esetében a bemutatási kötelezettségnek a számla kibocsátásakor érvényben levő – az APEH által közzétett – formátumnak megfelelő adatok átadásával kell eleget tenni. A 2005. 08. 31-én kelt APEH Közlemény az elektronikus számlázásról definiálja az elektronikus számlázás során az APEH által elfogadott fájlformátumokat, amelyek a következők: .txt formátum, print formátum, .xml formátum, az APEH által meghatározott struktúra szerint.
Az Ügyvédbróker Kft. által kiállított hiteles elektronikus számlák megfelelnek a fenti előírásnak. A PDF fájl tartalmazza az APEH által elfogadott .xml formátumot is. Megtekintés céljából az elektronikus számla képe PDF fájlként egyszerűen megtekinthető.

Vissza a lap tetejére


TIPPEK AZ ÜGYVÉDBRÓKER HASZNÁLATÁHOZ

 

Kik keresnek ügyvédet az Ügyvédbrókeren keresztül?

Az Ügyvédbrókeren keresztül eddig közel 10 ezren kerestek ügyvédet az ország egész területéről magánszemélyek és cégek egyaránt. Havonta körülbelül 300 db ajánlatkérés érkezik rendszerünkbe, melyet azonnal továbbítunk a rendszerünkhöz csatlakozott ügyvédeknek.

Rendszeresen végzünk felmérést a szolgáltatásunkat igénybe vevő ügyvédet keresők között. A felmérések eredményeiből kiderült, hogy ügyvédet kereső ügyfeleink az esetek nagy részében rövid határidővel keresnek ügyvédet, ezért nekik kiemelten fontos szempont az, hogy minél gyorsabban kapjanak választ ajánlatkérésükre.

Milyen célból keresnek ügyvédet az Ügyvédbrókeren keresztül?

Rendszerünkben az ügyvédet keresők leggyakrabban konkrét ajánlatkérési szándékkal használják. Előfordul, hogy tájékozódási szándékkal vagy jogi témájú kérdéssel fordulnak az ügyvédbrókerhez, azonban a visszajelzések alapján a későbbiekben ezekből is nagy arányban megbízás lesz. Mindenesetre a különböző céllal feladott esetek körét Ön a Jogeset szűrő beállítások között szabhatja testre.

Születhet-e sikeres megbízás a jogi témájú kérdések vagy tanácskérések megválaszolásával?

Korábbi felmérésünk alapján az Ügyvédbróker rendszerében a legtöbb jogesetet megbízási szándékkal adják fel az ügyvédet keresők. Azonban jelentős számban érkezik tájékozódási jellegű ajánlatkérés és jogi témájú kérdés is rendszerünkbe. Tagügyvédeink tapasztalatai szerint az utóbbiakból is sok sikeres megbízás születik. Sok esetben ugyanis a jogi témájú kérdésként feladott jogeset mögött olyan jogi probléma húzódik meg, melynek megoldásában szakember segítsége szükséges. Az ilyen jellegű kérdések megválaszolása is eredményezhet tehát sikeres megbízást, akár úgy is, hogy a későbbiekben az ügyvédet kereső közvetlenül a korábbi kérdésére válaszoló ügyvéddel veszi fel a kapcsolatot. Ha Ön egy kérdésre válaszol, vagy tanácsot ad, segít az ügyvédet keresőnek. A jogi problémával rendelkező személyben az Ön válasza bizalmat kelt.

Előfordulhat-e, hogy nem valós jogesetek érkeznek?

Igen előfordulhat, mivel az Ügyvédbróker nem szűri és vizsgálja a jogeseteket azok tartalma alapján. Ha úgy érzi, hogy olyan jogeset érkezett, ami nem valós, ne tegyen ajánlatot. A jogesetek életképességét és az ügyben rejlő potenciált Ön ítélheti meg személyesen. Ahhoz hogy helyesen tudja megítélni az esetekben rejlő potenciált, használja aktívan az Ügyvédbrókert és az így szerzett tapasztalatai segíteni fogják az esetek megítélésében. Kiszűrheti a nem valós jogeseteket például az eset leírásában szereplő információk mennyiségének és minőségének ellenőrzésével. Ha egy ajánlatkérés nem, vagy alig informatív és úgy gondolja, hogy nem valós esetről lehet szó, akkor ne tegyen ajánlatot.

Az elküldött ajánlatokból hány sikeres megbízás lesz?

Kevés az esélye annak, hogy ha Ön havonta néhány ajánlatot ad, akkor sikeres megbízásokat szerezhet. Az Ügyvédbrókert sikeresen használó ügyvédek azok az ügyvédek, akik rendszeresen használják az Ügyvédbrókert és havi 20-nél több ajánlatot tesznek. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a sikeres tagügyvédek nem csak a konkrét ajánlatkérésekre válaszolnak, hanem sok esetben az ingyenes tanácsok megválaszolásából jutnak sikeres megbízások.

Milyen szempontok fontosak az ügyvédet keresők részére?

Azt tapasztaltuk, hogy az Ügyvédbrókert használó tagügyvédek az ajánlatban szereplő árat tartják a legfontosabb döntést befolyásoló tényezőnek. Ezzel szemben az online ügyvédkeresés és ügyvédválasztás során más szempontok dominálnak. Egy online felületen keresztül a bizalmi kapcsolat kialakításának újszerű módjai vannak. Hagyományosan a személyes találkozás vagy az ajánló személye volt a bizalom kiépítésének legfontosabb eszköze. Ezek a módszerek azonban az online ügyvédkeresés és kapcsolatfelvétel során sok esetben nem alkalmazhatóak. A bizalom kiépítésének más eszközei vannak, ezek közül a legfontosabbakat összegyűjtöttük, hogy ezzel is növelhesse sikeres megbízásainak számát.

Sikeresek az azonnali reagálások, gyors válaszok?

Az online ügyvédet keresők számára a legfontosabb szempont az, hogy milyen gyorsan kapnak választ az ajánlatkérésükre. A gyors válaszadásra azért van szükség, mert az ügyvédet keresők jelentős része rövid határidővel keres megoldást jogi problémájára. Ha egy ügyvéd a jogesetre rövid időn belül válaszol, kifejezi azt, hogy az ügyfél rendelkezésére áll. Így az ügyvédet keresőben azt a benyomást kelti, hogy az ügyét vállalni tudja, a feladatot képes ellátni, vagyis van kapacitása és ideje az ügyvédet kereső problémájának megoldására.

Mi a szerepe az adatlapomon szereplő adatok minőségének és tartalmának?

Az ügyvédi adatlapon szereplő adatok minőségének és mennyiségének szempontja a második legfontosabb szempont az online ügyvédet keresők részére. Ön a nyilvános adatlapja segítségével mutatkozik be az ügyfélnek, ezzel teszi az első benyomást az ügyfelekre. Az elérhetőségei mellett megadhatja ügyfélfogadási rendjét, valamint bemutatkozást írhat és felsorolhatja referenciáit is. Szakmai adatai között megadhat szakmai képesítésére, a jogterület- és nyelv-ismeretére vonatkozó információkat. Ezen adatok megadása segíti az ügyvédet kereső ügyfeleket a tájékozódásban. Ha az adatlapjának minden mezője pontosan és igényesen ki van töltve, azzal bizalmat kelt és jó benyomást tesz az ajánlatát elolvasó ügyfelekre. Tekintse meg saját adatlapját, és döntse el, hogy adatlapja mennyire megnyerő az ügyfelek részére.

Sikeresebbek a fényképes ajánlatok?

A nyilvános adatlap része a fénykép, melynek szerepét gyakran alábecsülik az ügyvédek. Nagyon fontos szerepe van annak, hogy az ajánlatot adó ügyvédről elérhető-e fénykép vagy sem az ajánlat sikeressége tekintetében. Tapasztalataink szerint ugyanis a fényképpel ellátott ajánlatok sokkal sikeresebbek, mint a fénykép nélküliek. A fénykép a bizalomépítés egyik legfontosabb eszköze az internetes szolgáltatások esetében, köztük az online ügyvédkeresés során.

Milyen szerepe van az ajánlat szövegének?

Az ajánlat szövegének minősége is fontos szempont az ajánlatot fogadó fél részére. Amennyiben Ön egyedi, személyre szóló ajánlatot ír a jogesetet feladó részére, előnyt élvez azzal szemben, aki sablon ajánlatot küld. Személyre szóló ajánlatával sokat tehet a bizalmi kapcsolat kialakításához. Ha megszólítja az ügyfeleket, kérdéseket tesz fel az esettel vagy az üggyel kapcsolatban, az ügyfelek szívesen fognak válaszolni Önnek, mert az lesz a benyomásuk, hogy Ön érdeklődik az ügy iránt. Válaszában kerülje a szakkifejezéseket és nehezen értelmezhető jogi fogalmakat, hogy a jogban kevésbé jártas ügyvédet kereső fél is megértse ajánlatának értelmét. Sorolja fel a hasonló ügyekben szerzett jártasságát, vagy tegyen olyan észrevételt és adjon olyan tanácsot, ami segíti az ügyvédet keresőket. Nem arra kérjük, hogy az eset komplex megoldását ismertesse, de az ügyfelek szívesebben fordulnak azokhoz, akiktől korábban számukra fontos információt kaptak.

Ajánlatához ráadásul tetszőleges fájlokat csatolhat, elküldheti bemutatkozását, saját fejléccel ellátott, egyedi ajánlatát, illetve képet vagy akár logót is továbbíthat az ügyfelek részére.

Mit ne írjak az ajánlatomba?

Az ajánlat szövegezésének szempontjaival kapcsolatban ügyfeleink kiemelték, hogy többre értékelik a sablonválasznál a jogi esetre adott konkrét és egyedi válaszokat. Az ajánlat szövegének szempontja fejezi ki az ügyvédet keresők irányába és az adott ügyre irányuló érdeklődést. Amennyiben ez egyedi és célzott, úgy közvetve az ügyvédet keresők az ügyvéd hozzáállásáról is tájékoztatást kapnak. Ne küldjön olyan ajánlatot, melyben az ügyvédet keresőt mindössze arra kéri, hogy keresse Önt meg. Nem lesz akkor sem sikeres, ha egy általános sablont küld el, szerepeltetve elérhetőségeit és díjszabását. Az Ügyvédbrókeren keresztül Önnek lehetősége van személyre szabott ajánlatot adni. Éljen ezzel a lehetőséggel.

Vissza a lap tetejére


ÜGYFÉLTÁMOGATÁS

 

Hogyan léphetek kapcsolatba az ügyfélszolgálattal?

Amennyiben Önnek kérdése vagy észrevétele van szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. A kapcsolatfelvételre lehetőséget biztosítunk Önnek a weboldalon keresztül: az alsó menüsorban található Kapcsolat menüpont meghívásával, és az ott megjelenő űrlap kitöltésével. Várjuk észrevételeit, kérdéseit!

Hogyan léphetek kapcsolatba a számlázási csoporttal?

Amennyiben Önnek kérdése vagy észrevétele van a számlázással kapcsolatban, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. A kapcsolatfelvételre lehetőséget biztosítunk Önnek a weboldalon keresztül: az alsó menüsorban található Kapcsolat menüpont meghívásával, és az ott megjelenő űrlap kitöltésével. Várjuk észrevételeit, kérdéseit!

Hogyan érhetem el saját Ügyvédbróker felhasználói fiókomat?

Saját felhasználói fiókja megtekintéséhez jelentkezzen be rendszerünkbe a regisztrációkor megadott felhasználónevével és jelszavával. Felhasználói fiókjában profilja testre szabása mellett a virtuális íróasztalán történő eseményeket követheti nyomon.

Mi történik, ha elfelejtettem felhasználónevemet és jelszavamat?

Amennyiben Ön elfelejtette a regisztrációkor megadott felhasználónevét, kérjük vegye fel társaságunkkal a kapcsolatot. A kapcsolatfelvételre lehetőséget biztosítunk Önnek a weboldalon keresztül: az alsó menüsorban található Kapcsolat menüpont meghívásával, és az ott megjelenő űrlap kitöltésével. Ha Ön a belépéshez szükséges jelszavát felejtette el, kattintson a belépés gomb megnyomását követően megjelenő felületen az Elfelejtette jelszavát gombra és kövesse az ott megjelenő utasításokat.

Hogyan módosíthatom a regisztráció során megadott adatokat?

Jelentkezzen be felhasználói fiókjába, és válassza a Profil menüpontot. Itt lehetősége van az adatok módosítására. Itt módosíthatja belépési jelszavát is.

Hogyan törölhetem regisztrációmat?

Jelentkezzen be felhasználói fiókjába, és válassza a Profil adatok menüpontot. A Profil törlése gombra kattintva lehetősége van az Ügyvédbróker rendszeréhez való hozzáférése törlésére.

Vissza a lap tetejére